ترجمه استانبولی

ترجمه استانبولی به فارسی، ترجمه فارسی به استانبولی، مترجم ترکی استانبولی

چگونه با ترجمه ترکی استانبولی دقیق و تخصصی، یک سایت، کاتالوگ و بروشور (محصولات و خدمات) را به کشور ترکیه معرفی کنید؟ با همکاری با مترجم استانبولی دارالترجمه تهران، هدف شما تحقق‌یافته است!

 

حقایق زبان ترکی

 

ترکی استانبولی زبان رسمی جمهوری ترکیه است. حدود 220 میلیون نفر در جهان به این زبان تکلم می‌کنند. می‌توان گفت ترکی استانبولی بعد از زبان‌های چینی، انگلیسی، اسپانیایی و هندی پرکاربردترین زبان جهان است. با اینکه این زبان ترکیبی از زبان‌های آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی و فرانسوی است، حدود 3000 کلمه آن در زبان گفتار فقط از زبان فرانسه گرفته‌شده‌اند و این دال بر این واقعیت است که بین زبان ترکی و زبان فرانسه ارتباط نزدیکی وجود دارد. شایان‌ذکر است این زبان نیز که به‌عنوان یکی از زبان‌های پرکاربرد جهان که در سال‌های اخیر به دلیل شکوفایی اقتصادی بی‌بدیل ترکیه بیشتر در سطح جهانی مطرح‌شده است، واژگانی را به کشورهای حوزه بالکان و همچنین کشورهای عرب‌زبان به عاریه داده است.

 

 نیاز به گسترش روابط اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و علمی بین دو کشور ایران و ترکیه، اهمیت روزافزون این زبان و در نتیجه، ترجمه ترکی استانبولی مطالب، ترجمه استانبولی کاتالوگ و بروشور، ترجمه ترکی استانبولی سایت و ترجمه هم‌زمان ترکی را برای شرکت‌ها و کمپانی‌های مهم اقتصادی مبرم می‌سازد. شرکت‌ها برای رسیدن به نتیجه موردنظر و دست‌یابی به اهداف خود نیاز به دانستن این زبان دارند ولی به دلیل مشغله‌های متعدد قادر به یادگیری آن نیستند و اینجاست که نقش مهم دارالترجمه تهران و مترجمان ترکی استانبولی برای آن‌ها روشن می‌گردد.

 

دانشجویان، اساتید و پژوهشگران، بازرگانان و مدیران کسب‌وکارهای مختلف و صاحبان شرکت‌ها و سازمان‌ها با تکیه بر دانش و تجربیات مترجمان حرفه‌ای دارالترجمه تهران می‌توانند اطمینان حاصل کنند به اهداف اقتصادی، سیاسی و علمی خود دست می‌یابند زیرا فرآیند ترجمه تخصصی دقیق و سریع ما، گام مثبتی برای پیشبرد اهداف آنان است. ترجمه ترکی استانبولی به فارسی و ترجمه فارسی به ترکی استانبولی، تخصص مترجمان غیرحضوری ما است و افتخار ما همکاری با مترجمان دورکاری خوش‌قول، سریع و دقیق است.

 

ثبت سفارش ترجمه استانبولی

 

  • تهران - ولنجک - دانشگاه شهید بهشتی - دانشکده اقتصاد - واحد زیراکس
  • 09366790223
  • 09366790223 واتساپ
  • 09364471189 تلگرام
  • darotarjome.tehran[at]gmail.com
  • اینستاگرام دارالترجمه تهران

ارسال پیام برای ما

  ایمیل ارسال نشد.   ایمیل شما ارسال شد.
بالا
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده میکنیم. سیاست کوکی.من از کوکی ها در سایت استفاده می کنم. قبول کردن