ترجمه فیلم آموزشی

ترجمه فیلم آموزشی ترجمه مستند ترجمه نمایشنامه ترجمه سناریو ترجمه کلیپ ترجمه زیرنویس

دارالترجمه تهران انواع خدمات ترجمه فیلم، ترجمه زیرنویس و رونویسی فیلم از جمله، ترجمه مستند، ترجمه فیلم کوتاه، ترجمه کلیپ‌های تبلیغاتی، ترجمه فیلم‌های تجاری، ترجمه نمایشنامه‌های تئاتر و بسیاری از ویدئوهای سینمایی را ارائه می‌دهد.

 

 آیا نیاز به ترجمه ارزان، ترجمه دقیق و ترجمه فوری فیلم و ترجمه زیرنویس توسط مترجمان خبره دارید؟ ترجمه فیلم یا سناریو در حال تبدیل‌شدن به پرتقاضاترین خدمات در سراسر رسانه‌های آنلاین است. بنابراین، افراد مرتبط با صنعت فیلم به‌طور فزاینده اهمیت بیشتری به ترجمه فیلم‌های خود به زبان‌هایی می‌دهند که هدفشان یک کشور و یا منطقه و زبان خاص است. ترجمه فیلم‌نامه کار آسانی نیست. به‌عنوان یک مترجم باتجربه فیلم، ما ترجمه برای دوبله، زیرنویس و سایر موارد را نیز انجام می‌دهیم. بالاترین سطح استانداردهای دقت و کیفیت ترجمه را با دارالترجمه تهران تجربه کنید که یکی از شرکت‌های ترجمه اینترنتی برای خدمت به مشتریان سراسر کشور است. علاوه بر این، مترجمان فیلم دارالترجمه تهران، نشانه‌های فرهنگی، معانی و غیره را به‌خوبی درک می‌کنند و کارشناسان اصطلاحات خاص یا گفتگوهای عامیانه هستند.

 

نیازی به نگرانی در مورد پیچیدگی پروژه نیست، ما می‌توانیم فیلم شما را به‌راحتی و به‌سرعت ترجمه کنیم. مترجمان حرفه‌ای ما در ترجمه متون فیلم از زبان فارسی به انگلیسی، انگلیسی به فارسی، آلمانی به فارسی، روسی به فارسی، ایتالیایی به فارسی، عربی به فارسی و بالعکس، فارسی به ترکی، ترکی به فارسی و ارمنی به فارسی باتجربه هستند. برای اطمینان می‌توانید بخش کوتاهی از پروژه خود را ارائه دهید و نمونه ترجمه فیلم یا نمونه ترجمه سناریو را تحویل بگیرید و در صورت تائید کیفیت ترجمه فیلم، پروژه خود را با اطمینان به مترجمان دارالترجمه تهران بسپارید.

نرجمه فیلم

مردم سراسر دنیا به‌طور گسترده‌ای فیلم را تماشا می‌کنند. اگر قرار باشد پیامی با روشی بسیار طبیعی به جمعیتی پخش شود، پس، فیلم، پاسخ موردنظر (یعنی روشی بسیار طبیعی) است. ترجمه فیلم نقش عمده‌ای برای دسترسی به هر نوع فیلم محلی و بین‌المللی ایفا می‌کند.

خدمات ترجمه فیلم برای ترجمه

مستند

فیلم‌های کوتاه و سینمایی

نمایشنامه، تبلیغات، و بسیاری موارد دیگر استفاده می‌شود.

 ترجمه فیلم چیست؟

خدمات ترجمه فیلم عمدتاً موردنیاز مراکز تولید فیلم است که فیلم‌های زبان‌های مختلف در آنجا، دوبله یا زیرنویس می‌شوند.

ترجمه فیلم - دوبله

این خدمات زمانی ارائه می‌شوند که صدا برای مطابقت با زبان محلی، دوبله می‌شود. این کار شامل ترجمه صدا به گویش محلی بدون هیچ‌گونه تغییر در معنا می‌باشد.

ترجمه فیلم - زیرنویس

این سرویس در صورتی ارائه می‌شود که فیلم صرفاً نیاز به متنی از ترجمه داشته باشد که بر روی صفحه‌نمایش،  نشان داده می‌شود. زیرنویس‌ها برای درک بهتر زبان گفتاری نوشته می‌شوند.

زیرنویس برای تمام مخاطبان و رسانه‌ها

ما ترجمه تک‌زبانه، چندزبانه و صوتی تصویری، زیرنویس برای افراد ناشنوا و کم‌شنوا برای سینما، تلویزیون، DVD و اینترنت انجام می‌دهیم. اجازه دهید تجربه ما برای کارکردن با شما مؤثر واقع شود – ما ترجمه هر چیزی از فیلم‌های کوتاه تا DVDهای آرایشی، نمایشنامه‌های تلویزیونی زندگی واقعی تا فیلم‌ها را زیرنویس می‌کنیم. امروز تماس با ما را امتحان کنید تا ببینید چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم یا DVD یا فیلم دیجیتالی خود را برای ما ارسال کنید و ترجمه زیرنویس‌های متناسب با مشخصات خود را تحویل بگیرید.

سایر خدمات ترجمه اینترنتی دارالترجمه تهران، ترجمه شعر، ترجمه رمان، ترجمه نامه، ترجمه بازی، ترجمه زبان خارجه، ترجمه اینترنت، ترجمه Mp3، ترجمه عمومی و ترجمه دانشگاهی است. افتخار ما این است که با مترجم فیلم آنلاین همکاری می‌کنیم و خدمات ترجمه موفق و محبوبی را برای هر مورد از نیازهای مشتریان خود ارائه می‌دهیم.

بسیاری از ترجمه‌های فیلم نیز در اینترنت موجود هستند اما همیشه نمی‌توان به کیفیت آن‌ها اعتماد کرد. اگرچه گاهی اوقات ترجمه خوبی از فیلم‌ها را می‌بینیم، اما ترجمه‌ها معمولاً پر از اشتباهات معنایی و املایی هستند زیرا آن‌ها غالباً توسط افراد ناشی (غیرحرفه‌ای) و به‌عنوان یک قاعده فقط از روی نوار ترجمه‌شده‌اند. احتمالاً افرادی هستند که از ترجمه بد DVDها شکایتی نکرده‌اند، درنتیجه نهایت دقت را باید اعمال کرد.

چنانچه می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن، یک ترجمه فیلم باکیفیت داشته باشید، در برقراری ارتباط با ما درنگ نکنید! ما از شما می‌خواهیم به خاطر داشته باشید اگرچه برخی فیلم‌ها ممکن است کوتاه به نظر برسد اما متنی که قرار است ترجمه شود ممکن است نسبتاً طولانی باشد و به همین دلیل توصیه می‌کنیم زمان مناسبی برای این کار داشته باشید. ما زمان تقریبی و هزینه پیش‌بینی‌شده برای ترجمه ویدئو را به شما اطلاع خواهیم داد.

ثبت سفارش ترجمه فیلم، ترجمه رمان، ترجمه شعر، ترجمه داستان
تلفن سفارش ترجمه: 09366790223
تلگرام ترجمه: 09364471189
قیمت ترجمه
برآورد هزینه ترجمه

 

  • تهران - ولنجک - دانشگاه شهید بهشتی - دانشکده اقتصاد - واحد زیراکس
  • 09366790223
  • 09366790223 واتساپ
  • 09364471189 تلگرام
  • darotarjome.tehran[at]gmail.com
  • اینستاگرام دارالترجمه تهران

ارسال پیام برای ما

  ایمیل ارسال نشد.   ایمیل شما ارسال شد.
بالا
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده میکنیم. سیاست کوکی.من از کوکی ها در سایت استفاده می کنم. قبول کردن