ترجمه فرانسوی

ترجمه فرانسوی توسط مترجمان مسلط به زبان فرانسوی

ترجمه فرانسه به‌صورت دقیق و تخصصی برای وب‌سایت، کاتالوگ و بروشور، مانوال یا دفترچه راهنما، کتابچه و متون فنی تخصصی به‌صورت حرفه‌ای از مهارت‌های مترجم فرانسوی دارالترجمه تهران می‌باشد.

 ترجمه داستان، ترجمه چکیده، ترجمه شعر، ترجمه متن ادبی، ترجمه نامه، ترجمه قرارداد، ترجمه توافق‌نامه و ترجمه لیبل و برچسب محصولات به زبان فرانسه و فارسی با کیفیت عالی توسط مترجمان ماهر انجام می‌شود.

 بهترین شرکت‌ها، نهادهایی هستند که خدمات و محصولات خود را به بیش از یک‌زبان معرفی می‌کنند و ترجمه سایت و صفحات وب به زبان فرانسوی یکی از بهترین و مناسب‌ترین گزینه‌ها برای معرفی و نمایش محصولات و خدمات شرکت و سازمان شماست.

 

ترجمه کاتالوگ

ترجمه بروشور

ترجمه مانوال

ترجمه کتابچه کاربر

ترجمه کتابچه راهنما

ترجمه مجله

ترجمه چکیده

ترجمه سایت

ترجمه صفحات وب

ترجمه نرم‌افزار

ترجمه دفترچه لوازم یدکی

ترجمه دفترچه لوازم خانگی

ترجمه دفترچه قطعات پزشکی

حقایق زبان فرانسوی

زبان فرانسوی توسط بیش از 175 میلیون نفر در سراسر جهان صحبت می‌شود. فرانسوی، زبان رسمی یا یکی از زبان‌های رسمی در 33 کشور است. زبان فرانسوی، زبان رسمی در فرانسه، موناکو، کنگو، ساحل‌عاج و گینه است که ما به نام برخی از این کشورها اشاره ‌کرده‌ایم. فرانسه دومین زبانی است که در جهان تدریس (زبان انگلیسی اولین زبان برای تدریس است). این حقیقت حاکی از اهمیت ترجمه سایت، ترجمه کاتالوگ و بروشور و ترجمه متون مختلف به زبان فرانسه است تا اطلاعات و بینش بیشتری از دنیای پیرامون حاصل شود.

 

بدون شک امروزه، زبان انگلیسی مهم‌ترین زبان بین‌المللی است و شاید بتوان به‌جرئت ادعا کرد که جای خود را به‌عنوان زبان علمی و تکنولوژی، سیاسی، اقتصادی، نظامی، صنعتی، فرهنگی، سینمایی و موسیقی در کل جهان بازکرده است اما این امر باعث نشده است تا زبان‌های بین‌المللی دیگر جایگاه خود را از دست بدهند، هرچند نمی‌توان منکر این واقعیت شد که زبان انگلیسی حضور دیگر زبان‌ها را در عرصه‌های مختلف ازجمله علم و صنعت کم‌رنگ‌تر کرده است. بااین‌وجود، زبان‌های دیگر ازجمله زبان فرانسه که می‌توان از آن نیز به‌عنوان یک زبان بین‌المللی یاد کرد همچنان در زمینه‌های مختلف کاربرد دارند زیرا این زبان، زبان دوم جمعیت زیادی از مردم دنیاست. به همین جهت، ترجمه فرانسوی مطالب و مقاله از اهمیت ویژه برخوردار است.

 

افراد متخصص و حرفه‌ای که در شرکت‌های بزرگ کار می‌کنند و با بسیاری از کشورها ازجمله کشورهای درحال‌توسعه آفریقایی که زبان اصلی یا دوم مردم آن‌ها فرانسه است همکاری دارند، از اهمیت زبان فرانسه در عرصه بین‌المللی آگاهی دارند ولی ازآنجایی‌که امکان یادگیری این زبان به دلایل مختلف ازجمله محدودیت زمانی دشوار به نظر می‌رسد مترجمین متخصص این زبان به کمک آن‌ها شتافته و آن‌ها را در زمینه ترجمه متون مختلف فرانسوی یاری می‌کنند. بدین ترتیب آن‌ها می‌توانند برگ برنده‌ای برای ربودن گوی سبقت از سایر رقبا برای مشارکت در اقتصاد این کشورها  داشته باشند. مترجمین فرانسوی دارالترجمه تهران به شکلی حرفه‌ای و اکادمیک و با تجربیات چندساله خود در هموار نمودن این راه برای مشتریان خود تلاش کرده  و سعی بر آن دارند تا با  ارائه ترجمه‌ای باکیفیت و مطلوب، رضایت مشتریان خود را به دست آورند.

 

با اینکه نمیتوان این حقیقت را نادیده گرفت که زبان فرانسه جایگاهی را که در قرن نوزدهم داشته است از دست‌داده است، بااین‌حال، هنوز هم به‌عنوان یکی از زبان‌های برتر جهان نقش مهمی را بعد از زبان انگلیسی ایفا می‌کند. اگرچه زبان انگلیسی و ترجمه انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی تمام زمینه‌های علمی و تجاری را احاطه کرده است ولی فرانسه همچنان جایگاه خود را در روابط بین‌الملل به‌عنوان زبان بین‌المللی حفظ کرده است و ترجمه فرانسه به فارسی و ترجمه فارسی به فرانسه نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. مترجمان دارالترجمه تهران سعی بر آن دارند تا به تمام کسانی که به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم با زبان فرانسه در ارتباط هستند کمک کرده و رضایت آن‌ها را جلب کنند.

ثبت سفارش ترجمه فرانسوی

09366790223

  • تهران - ولنجک - دانشگاه شهید بهشتی - دانشکده اقتصاد - واحد زیراکس
  • 09366790223
  • 09366790223 واتساپ
  • 09364471189 تلگرام
  • darotarjome.tehran[at]gmail.com
  • اینستاگرام دارالترجمه تهران

ارسال پیام برای ما

  ایمیل ارسال نشد.   ایمیل شما ارسال شد.
بالا
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده میکنیم. سیاست کوکی.من از کوکی ها در سایت استفاده می کنم. قبول کردن